beauty

LongJing Essence Maccha Green Mask

voorkant.jpg

NL:

Longjing is de meest populaire groene theesoort in China en wordt daar al meer dan 1000 jaar gedronken. De groene theebladeren bevatten polyfenolen. Deze stof oxideert vet en dit helpt bij gewichtsverlies. Daarnaast heeft de stof ook een ontstekingsremmende werking, waarbij onzuiverheden zoals puistjes of acne vermindert kunnen worden. Hierdoor is groene thee niet alleen ideaal voor het lichaam, maar zorgt het ook voor een gezonde uitstraling.

– The Original Green

Projectgroep The Original Green verkoopt verschillende producten waarin Longjing in verwerkt zit, waaronder de Longjing Essence Maccha Green Mask.

Met mijn Chinese achtergrond drink ik vaak groene thee maar heb ik nog niet eerder beauty producten getest waarin groene thee in verwerkt zit. Toen The Original Green me deze masker opstuurde, was ik dan ook erg benieuwd!

ENG:

Longjing green tea is the most popular green tea in China, Chinese people drink it for moreover 1000 years. Green tea leaves contain polyphenols. This material oxidizes fat and it helps losing weight. In addition, the fabric also has an anti-inflammatory effect, in which impurities such as acne pimples, or may be reduced. This makes green tea not only great for the body, but it also creates a healthy glow.

– The Original Green

Projectgroup The Original Green sells various products, including the Longjing Essence Maccha Green Mask.

Because of my Chinese descent I often drink green tea but I haven’t test any beauty products in which green tea is processed. So when The Original Green sent me the mask, I was very curious!

IMG_3319.JPG

IMG_3323.JPG

NL: Op een zondagmiddag besloot ik mezelf te verwennen met dit maskertje. Voordat ik de masker op mijn gezicht aan bracht, reinigde ik mijn huid. In my pamper routine kun je lezen hoe ik dat doe.

ENG: On a Sunday afternoon, I decided to treat myself with this mask. Before I put the mask on my face, I cleansed my skin. In my pamper routine you can read how I cleanse my skin.

IMG_3327

NL: Zo ziet het masker eruit wanneer je hem uit de verpakking hebt gehaald. Het masker heeft drie verschillende lagen, dus was ik wel even voorzichtig..

ENG: This is how the mask looks like when you took it out of the package. The mask has three different layers, so I was a bit cautious ..

IMG_3332

NL: Dit is het masker! Verwijder eerst de plastic laag voordat je hem op je gezicht aan brengt.

ENG: This is the mask! Remove the plastic layer before you put it on your face.

IMG_3335.JPG

NL: Plaats de witte, zijde laag op je gezicht. Wanneer je dat heb gedaan, verwijder dan de blauwe laag. En dan is het nu tijd om even 15-20 minuten te ontspannen!

De Lonjing Maccha Green Tea Mask is mij erg goed bevallen. Mijn huid voelde na het gebruik van de masker zo lekker zacht, schoon en soepel. Het masker ruikt niet helemaal naar groene thee maar heeft wel een aangename, natuurlijke geur.

Ik vind dit een leuk, handig en goed werkend product. En dat voor de prijs van €2,20! Ik vind het vooral handig dat je de masker op je huid kan plakken, wanneer je klaar bent kun je zo de masker gemakkelijk van de huid verwijderen. Bij andere maskers duurt het even voordat je het verwijderd krijgt.

Je kunt de masker bestellen op www.theoriginalgreen.nl
The Original Green verkoopt ook scrub gel en zeep gemaakt van Longjing!
Ze verzenden alleen binnen Nederland en de verzendkosten bedragen €5,95.

Op aanvraag kun je je bestelling gratis ophalen in de steden: Rotterdam, Eindhoven, Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Capelle aan de Ijssel, Barendrecht, Spijkenisse of Heeswijk-dinther.
Stuur hiervoor een e-mail naar info@theoriginalgreen.nl

ENG: Place the white silk coat on your face. When you’ve done that, remove the blue layer. And then it’s time to relax for 15-20 minutes!

I like The Lonjing Maccha Green Tea Mask very well. My skin felt so soft, clean and smooth after using the mask. The mask does not smell all the way to green tea but has a pleasant natural scent.

I think this is a nice, convenient and good working product. For a nice price of € 2.20! I find it especially useful that you can just place the mask on your face. When you’re done, you can just take off the mask easily from your face. It takes a while with other masks before you get it removed.

You can order the mask on www.theoriginalgreen.nl
The Original Green also sell scrub gel and soap made of Longjing!
They only ship within the Netherlands and the shipping costs are € 5.95.

You can pick up your order for free on request in the cities: Rotterdam, Eindhoven, The Hague, Amsterdam, Utrecht, Capelle aan de Ijssel, Barendrecht, Spijkenisse or Heeswijk-dinther.
Send an e-mail to info@theoriginalgreen.nl for an appointment.

Loves, Felicia

 

 

 

Leave a Reply

