beauty

Egg Pore

voorkant

Projectgroep Beauty Kings & Queens verkoopt drie verschillende Egg Pore producten afkomstig uit Zuid-Korea, waaronder de:
– Blackhead Steam Balm
– Tightening Cooling Pack
– Silky Smooth Balm

De Egg Pore is een revolutionaire product op het gebied van gezichtsverzorging en bevat ei en camelia extracten. Door het gebruik van de Egg pore wordt overtollig talk en vuil van de huid verwijderd. Verder worden de poriën ook verkleind waardoor het zorgt voor een mooie en gladde huid. Daarnaast is het product verkrijgbaar in drie verschillende varianten met elk haar eigen functionele werking.

– Beauty Kings & Queens

Een Egg Pore kost €19,95 per stuk. Mocht je ze alle drie willen hebben, dan kost dat €49,95. Een stuk voordeliger dan wanneer je ze los koopt!
Via deze link kun je lezen hoe je de Egg Pore kunt bestellen.

Ik testte alle varianten van de Egg Pore uit.

Blackhead Steam Balm
Ik begon met de witte ei. Deze ei zorgt ervoor dat mee-eters verwijderd worden.

DSC_0066.JPG

DSC_0068

Deze Egg Pore verwijdert volledig overtollig talg, dode huidcellen, vuil en andere storende en chronische problemen in de poriën.
Het heeft een stomende werking.

foto 1

Het ziet er als een bruine substantie uit.

foto 3

Toen ik het op mijn vinger smeerde, leek het eerder wat doorzichtig?
Het ruikt in ieder geval wel lekker! Het heeft een zoete, snoepjesgeur.

foto 4

Eenmaal aangebracht op mijn neus ziet de Blackhead Steam Balm er ook doorzichtig uit.
Ik masseerde het in op mijn neus voor ongeveer 5 minuten.

foto 5

Na het in masseren veranderde het naar een witte substantie.
De Egg Pore was erg fijn in te masseren, na de 5 minuten spoelde ik het met lauw warm water af. Van de stomende werking kon ik niet heel veel merken omdat het natuurlijk kant-en-klaar uit de ei komt, je moet het niet van te voren verwarmen voor gebruik.
Wel merkte ik dat het wat warm aanvoelde tijdens het in masseren en na het uitspoelen mijn poriën geopend werden!

Tightening Cooling Pack
Ik ging verder met de zalmkleurige ei. Deze bevat een verkoelende masker die je op je gezicht kan aanbrengen.

foto 12.jpg

DSC_0075.JPG

Deze Egg Pore zorgt ervoor dat de poriën worden bedekt door het verkoelende effect. Dit in tegenstelling tot de witte ei.

foto 13

Het ziet er korrelig uit, een beetje als zachte klei. Zo voelt het ook tijdens het aanbrengen.
Deze Egg Pore ruikt ook zoet, maar minder zoet dan de witte ei.

foto 9

De masker zit erop! Nu 10-15 minuten wachten voordat het uitgewassen mag worden.

DSC_0097

Na enkele minuten merkte ik dat het masker helemaal hard was geworden.
Het had ook een verkoelende werking op mijn huid.
Ik was bang dat ik het na 15 minuten moeilijk af zou krijgen.
Maar tijdens het afspoelen, ging het er meteen af. Wat mij erg verbaasde.
Mijn huid voelde erg zacht en egaal aan na het afspoelen van de masker.

Silky Smooth Balm
Tot slot ging ik verder met het gouden ei, deze bevat een zijde zachte balsem.

foto 7

DSC_0069.JPG

Deze Egg Pore is dus een zachte zijdeachtige primer die de poriën afsluit en kan tevens gebruikt worden als make-up basis. Het maakt de huid zacht en kan oneffenheden camoufleren.

foto 8

De gouden ei ruikt erg fris en heeft een citrusgeur. Het ziet er wit uit op de foto, maar eenmaal aangebracht op de huid, is het doorzichtig.

Op de linker foto zie je mijn huid na het afspoelen van het maskertje (zalmkleurige ei), en op de rechter foto nadat ik de balsem heb aangebracht. Je ziet niet veel verschil maar je kunt het wel bij mijn neus zien.
De balsem voelt erg zacht aan en zorgt ervoor dat het mijn gezicht matte maakt.

Ik ben erg tevreden over de Egg Pores! Niet alleen zien de eieren er zo schattig uit maar is de werking van iedere ei ook nog eens goed.

Beauty Kings & Queens staat overigens met hun eigen stand van 11 t/m 14 februari 2016 op de Nationale Gezondheidsbeurs in Jaarbeurs Utrecht!
Het is een van de grootste beurzen in Nederland op het gebied van gezondheid en een gezonde leefstijl. Zeker de moeite waard om hier een bezoek aan te brengen!

Dankjewel Beauty Kings & Queens dat ik jullie Egg Pores mocht uittesten!

Loves, Felicia

 

2 thoughts on “Egg Pore

Leave a Reply

