beauty

Blackhead masker

voorkant.jpg

Laatste tijd ben ik erg druk geweest met de voorbereidingen voor mijn vertrek naar het buitenland. Ik vertrek namelijk al over een paar dagen naar Shanghai. De laatste dagen bestonden daarom voornamelijk van afscheid nemen van vrienden, werken, inpakken en weinig slaap. Ik verheug me er erg op om 10 maanden in Azië door te brengen maar ik ben op dit moment helemaal gesloopt. Ik heb de afgelopen dagen maar zo’n 4-5 uur geslapen door alle drukte..

Ik besloot daarom vanavond mezelf even te verwennen met een masker, om even tot rust te kunnen komen. Ik heb laatst het blackhead masker van projectgroep Shuro & Kuro ontvangen. Shuro & Kuro hebben de blackhead maskers van het merk Pilaten uit China geïmporteerd.

Zij verkopen het blackhead masker voor €9,99 op aanvraag. Ze doen helaas niet aan verzenden. Je kunt een afspraak maken met Shuro & Kuro in Rotterdam door een e-mail te sturen naar shuro.kuro@gmail.com

Wel heeft Shuro & Kuro een speciale actie! De projectgroep staat namelijk op 9 maart 2016 bij Pathé de Kuip en Pathé Schouwburgplein in Rotterdam tijdens de Ladies Night. Het blackhead masker zal tijdens de Ladies night slechts €7,50 kosten. Je kunt hun stand bezoeken vanaf 17.45 tot 21.00 uur bij de zaal waar ‘Rokjesdag’ gedraaid wordt.

DSC_0258

DSC_0264

Het blackhead masker zit verpakt in een tube. Hierdoor kun je de masker meerdere keren gebruiken.De tube bevat 60 ml.

DSC_0273.JPG

Met het blackhead masker worden mee-eters verwijderd. Het zwarte masker is vloeibaar als het aangebracht wordt. Na ca. 10-15 minuten vormt het masker een laagje over de huid, het masker wordt dan helemaal hard. Tijdens het afspoelen van het masker, neemt het mee-eters, puistjes, dode huidcellen en verstopte poriën mee.

Het product bestaat uit de volgende ingrediënten: water, polyvinyl alcohol, glycerol, propyleen glycol, diazonium imiadazolinyl ureum, iodoprophinyl butyl carbamaat en glycol.

DSC_0274.JPG

Het masker smeert lekker uit. Het is belangrijk om het maskert dik genoeg aan te brengen, dus totdat alle plekken op het gezicht zwart zijn. Dit voor de beste werking van het masker. Ik voelde na 10 minuten dat het masker al aardig hard werd, toch wachtte ik even totdat de 15 minuten om waren voordat ik het van mijn gezicht afspoelde.

Het afspoelen van het masker was wel even boenen en het duurde dan ook even voordat het eraf was. Maar toen het eraf was, voelde mijn gezicht enorm zacht en egaal aan! Ik merkte echt dat mijn mee-eters, verstopte poriën en overig vuil werden verwijderd van mijn gezicht. Het masker is echt heel fijn, ik ben fan! Ik heb de afgelopen dagen zeer weinig geslapen en mijn gezicht voelde dan ook erg vermoeid aan. Dus dit had ik echt even nodig.

DSC_0275.JPG

Het is echt nodig om even uit te rusten en die rust jezelf ook te gunnen. Dat heb ik wel gemerkt de afgelopen tijd. Ik ben natuurlijk nog een paar dagen in Nederland en vertrek dan voor een lange tijd naar Azië, dus daar komt wel veel bij kijken.
Gelukkig staat mijn koffer al klaar en hoef ik alleen nog de laatste dingetjes in te pakken. Ik heb de afgelopen weken van iedereen afscheid genomen die dichtbij mij staat en heb morgen mijn laatste werkdag. De overige dagen zal ik tijd doorbrengen met mijn familie.
Het besef komt nu ineens een stuk dichterbij dat ik echt wegga.. Ik heb hier drie jaar lang naar uit gekeken, over studeren en stage lopen in het buitenland. Plots is het over een paar dagen al zo ver. Ik houd jullie zeker op de hoogte over mijn tijd in Shanghai!

Ik ben nog druk bezig met mijn nieuwe website www.felicialin.nl en hoop dat binnenkort mijn lay-out helemaal af is.

Bedankt Shuro & Kuro voor het uitproberen van jullie fijne blackhead masker!
Loves, Felicia

2 thoughts on “Blackhead masker

Leave a Reply

